Instalace s omezenim uzivatelu

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Čtvrtek Říjen 31 13:36:49 CET 2013

Dekuji vsem za odpovedi,
nakonec mam terminal pomoci ltsp a Sabayon v gnome,
firefox jsem zabezpecila pluginem Public fox, ale nevim,co s
libreOffice.
Google mi neporadil ani jak se pres ne dostat na prikazovou,
(predpokladam, ze nejakym makrem nebo scriptem, asi bych to za 3 minuty
nestihla), a uz vubec mi neporadil, jak tomu zabranit. Sabayon v Centosu
mi s tim nepomuze (bud je balicek nejaka spatna verze nebo openOffice
neni LibreOffice, takze mi tam chybi zalozka pro omezeni OpenOffice).

Prosim, mohli byste me postrcit jeste kousek dal?
Diky

Katerina