Piranha / LVS monitoring script problem

msk.conf msk.conf na gmail.com
Pondělí Září 2 11:57:42 CEST 2013

Ahoj,

neni problem zapisovat do /tmp, problem je v tom, ze si zvolil fixne
meno suboru (wget -q -O /tmp/result.txt), takze ked sa zidu 2 scripty
(alebo jeden vo viac threadoch), zapisujuce do rovnako pomenovaneho
suboru, tak mas o zabavne vecery postarane.

http://www.cyberciti.biz/tips/shell-scripting-bash-how-to-create-temporary-random-file-name.html

msk