Problem pri startu KDM

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Čtvrtek Září 5 11:59:49 CEST 2013

Dne Čt 5. září 2013 04:37:31 Pavel Kankovsky napsal(a):

> A co na to /var/log/Xorg.0.log?
Dodám později, po dalším restartu PC (po "havárii" Xorg, která nastane jen při
startu PC, jinak KDM jede jak má, pokud je zpuštěno ručně), protože Xorg jsem
několikráte restartoval při pokusech níže. Myslím si, že tento soubor bude
relevantní, než současný, který byl několikrát přepsán.

> Ne, Xorg (ten co havaruje) je X server a je ten, kdo displej vytváří a
> obsluhuje. A protože se ho nedaří nastartovat, tak displej neexistuje. A
> protože displej neexistuje, tak se k němu nelze připojit. A ten, kdo se
> k němu nemůže připojit, je "greeter", což je komponenta, která zobrazuje
> přihlašovací obrazovku.

> Těžko říct. Když to spustíte pomocí "service", koordinuje to se systemd,
Tím koordinovat se systemd myslíte nasledující:
# service apache2 restart //Jako ukázku jsem použil apache protože používám
kmail k napsání mailů.

[ ok ] Restarting apache2 (via systemctl): apache2.service.

Pokud použiji příkaz "systemctl restart apach2.service", tak se žádná hláška
nezobrazí.
> nebo ho to obchází? Co se stane, když to zkusíte nastartovat pomocí
> "systemd restart"?
Pokud použiji příkaz "systemctl restart kdm.service" tak je to v tomto případě
stejné jako "service kdm restart". Používám příkaz "service" pouze ze zvyku,
klidně mohu použít "systemctl".

Zkusím "kdm -debug 0x4 -nodaemon > /home/user/greeter.txt", což mělo zpustit
greeter debug modu.

Vysledek pošlu večer až příjdu z práce.
--
 Leonardo