Off-topic: něco jako strace pro Win2008 server

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Čtvrtek Září 12 22:35:11 CEST 2013

Dobrý den,

moc se omlouvám za off-topic, ale nevím, jak bych to vysvětloval
Windows-only lidem...

Potřeboval bych poradit, jak na Win2008R2 serveru oddebugovat to,
že mi nechce nastartovat jedna služba a já nevím, co jí brání.
Předpokládám, že se jedná o problém přístupových práv, ale nechce
nastartovat ani pod Administratorem. Prosím, nevěděl by někdo,
zda existuje ekvivalent 'strace' z Linuxu na Win2008R2 serveru,
abych zjistil, kde se ta služba "zadrhne"?

Kdyžtak prosím o soukromou zprávu, abychom nezaplevelili
Linuxovou konferenci.

Děkuju moc a ještě jednou se omlouvám za off-topic.

Zdraví
Honza Marek