Freeradius + 2 x LDAP + VLAN

Pondělí Září 16 11:29:37 CEST 2013

On Mon, 16 Sep 2013, Miroslav Lednicky wrote:

> Tunnel-Type = VLAN
> Tunnel-Medium-Type = IEEE-802
> Tunnel-Private-Group-Id = 2

V naší eduroamové konfiguraci to z nějakého důvodu máme všechno s ":1"

Tunnel-Type:1 = VLAN,
Tunnel-Private-Group-ID:1 = 666,
Tunnel-Medium-Type:1 = IEEE-802,

a mám pocit, že bez toho ":1" to na access pointech nejmenované renomované
značky vůbec nefungovalo. (jiná věc je, že to moc nefungovalo ani s tím,
protože se sice nejdřív připojil do správného vlanu, ale často po nějaké
době zazmatkoval a přeskočil jinam, a pak už jsem neměl čas ani náladu to
dál zkoumat.)

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /