Re: Postfix a velký počet příjemců

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Září 19 20:32:51 CEST 2013

On Thu, 19 Sep 2013, Antonín Kolísek wrote:

> Dobrý den,
>
> řeším následující problém s nastavením Postfixu.
>
> Požadavek: nutné posílat email z velkou přílohou (10MB) každá zpráva bude mít
> cca 50 příjemců. Poradíte mi které parametry v main.cf je nutné vyladit?
> Většinu co se týká výkonu máme jako default, což při pokusu odeslat takovou
> poštu server totálně vydusilo.

A co presne by tam mel byt problem. Priloha 10MB neni dnes zase tak
neobvykla, a 50 prijemcu taky neni velky pocet. Jde spis o to, zda vam to
neprochazi pres nejaky amavis/clam/spamassasin, ale amavis ve vychozim
myslim neskenuje tak velke prilohy. Prepokladam, ze to nebezi na systemu
se 64MB RAM, i486 CPU a dialupu..

> Děkuji za radu.
>
> AK

Adam Pribyl