Postfix a velký počet příjemců

Antonín Kolísek antonin.kolisek na centrum.cz
Pátek Září 20 12:34:36 CEST 2013

Dne 20.9.2013 10:01, Pavel Krafcik napsal(a):
> Dobrý den,
>
> ty maily jsou uloženy v maildir, nebo v mailboxu?
>
> V práci máme postfix+virusbuster na Centos 5, zprávy se ukládají do
> maildir (Ext4 filesystem) a s hromadným rozesíláním obludných mailů
> lokálním uživatelům není problém a to se marketing činí jak může.
> Navíc je VB nastavený na kontrolu archivů až na 10 vnořených úrovní,
> takže jede opravdu poctivě a server se tváří, že nemá co dělat. Mám
> asi 120
> uživatelů, z toho 15 jich má schránku větší než 10GB, 3 už překročili 20GB.

dobrý den,

  asi jsem to napsal špatně..ale jedná se o odchozí maily ven do
internetu. Problém s HW asi nebude (Dell PowerEdge 2950, Centos 6.0)
Jinak těch mailů je 5 * 70 příjemců tj 3.5GB dat a když si vypíši frontu
(postqueue -p) tak pošta visí a nechodí ani lokální...prostě to zmrzne.

AK