Postfix a velký počet příjemců

Miroslav Zidek harmitsch na gmail.com
Pátek Září 20 15:34:54 CEST 2013

Dne 20.9.2013 12:34, Antonín Kolísek napsal(a):

> asi jsem to napsal špatně..ale  jedná se o odchozí maily ven do
 > internetu. Problém s HW asi nebude (Dell PowerEdge 2950, Centos 6.0)
 > Jinak těch mailů je 5 * 70 příjemců tj 3.5GB dat a když si vypíši
 > frontu (postqueue -p) tak pošta visí a nechodí ani lokální...prostě
 > to zmrzne.

jaky je stav serveru v okamziku kdyz odesilani zamrzne - neni nahodou
zatizeny? (viz. prikaz top). Podivejte se i do logu (/var/log/maillog),
jestli nejsou maily serverem prijemce docasne odmitane (cilovy
mailserver muze mit nastaven limit na pocet mailu z 1 IP), pak se posta
ve fronte hromadi. Predpokladama, ze problemy s rychlosti linky nemate.

Miroslav Zidek