Snimac odtlackov prstu

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Září 23 09:14:17 CEST 2013

On Sat, 21 Sep 2013, Martin Mokry wrote:

> Vdaka za odpovede, uvidime ci mi to pojde.
> Mam este jednu otazocku. Na co sa snimac pouziva? Na odhlasenie alebo za
> zablokovanie notebooku? Pripadne nieco ine ?

No, na login. :-)

Ale opustili jsme to vsichni (ja+synackove), predevsim proto, ze to je
mnohem pomalejsi nez proste natukani logovaciho hesla. U tech prstu to
zhusta vyzaduje opakovani, bud ze prstik nebyl prilozeny naplocho nebo
prejel snimac moc rychle anebo uz byl moc shnily ;-P

Vyuziti bych spis videl jen tam, kde se k tomu notasu mohou dostat "cizi"
lidi, u jednorukych anebo u toho post-studentika z prizemi, co ma heslo
delsi nez 50 znaku.

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |