Školení Linuxu...

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Čtvrtek Duben 3 01:19:14 CEST 2014

Dne Čt 3. dubna 2014 00:35:59 Jiri Hosic napsal(a):
> Zdravím,
>
> doporučte mi nějaké školení základů Linuxu pro profesionálního Win admina.
> :-) Nějak se nám ve firmě díky vývoji pro Android množí linuxové servery,
> :-)
>
> Gopas a OKsystem znám z Win školení, jací jsou na Linux?
>
> Díky
>

> jh
Pro začátek:
http://knihy.cpress.cz/prikazovy-radek-v-linuxu.html
http://www.root.cz/skoleni/
http://www.root.cz/skoleni/tema/linux/ //tuhle stránku jsem našel náhodou až
teď
http://google.cz/
http://abclinuxu.cz/
Tady všude jsem se učil já, nejsem sice žádný odborník, ale s trochou logiky
by to mohlo jít i pro win admina :-)

On se linux až tak moc neliší od windows, některé příkazy jsou stejné nebo
podobné k mému velkému překvapení.
No některé věci jsou velmi odlišné třeba /proc nebo /sys, které windows
postrádají.
--
 Leonardo
------