Nezosynchronizovany cas na notebooku po uspani do ram alebo hibernacii

Úterý Duben 22 16:48:59 CEST 2014

On Tue, 22 Apr 2014, Adam Pribyl wrote:

> V NTP byl nejaky parametr, ze kdyz by casovy rozdil prilis velky, tak uz
> NTP nic nedelal, nevim jak to ma chrony ani na kolik se vam ten cas
> behem spanku rozjede.

Hmm... to je dobrá připomínka. Měl jsem pocit, že jeden
z "design goals" chrony bylo to, aby podobnými předsudky netrpěl, ale asi
to nebyl úplně správný pocit.

Co vypíše po probuzeni "chronyc tracking"? Pomůže "chronyc -a makestep"?

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /