Skype - alsa (Bylo Re: OT: funguje vám skype?)

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Pondělí Srpen 4 22:46:57 CEST 2014

Díky, tak jsem si všiml pozdě, naštěstí to pro mě není životně důležitá
aplikace.
ALE: co pro mě vypadá jako hlavní problém je, že to chce Pulsaudio. Už
jsem někde četl, že to prý i někomu funguje s Alsou, ale nic bližšího.
Mně to zatím nefunguje s tím, že mám povolený v Kmixu mikrofon i
zachytávání, ale Skype nezahraje ani znělku, ani není nic slyšet při
testovacím hovoru. V nastavení zvuku jsou pouze 3 virtual device...
Ví někdo, jak na to?
Díky
Honza