Templaty v cgroups

Martin Kraus lists_mk na wujiman.net
Úterý Srpen 5 18:02:32 CEST 2014

On Tue, Aug 05, 2014 at 05:28:23PM +0200, Pavel Kankovsky wrote:
> Letos v lednu se tady Martin Kraus ptal, jak zprovoznit pam_cgroup.
> Pochopil jsem to tak, že podstata problému byla v tom, že nefungovaly
> templaty. V /etc/cgrules.conf bylo něco jako:

zrovna vcera jsem se k libpam-cgroup vratil.

prestoze auth.log ukazuje

Aug  4 12:08:13 localhost su[22156]: pam_cgroup(su:session): Changed cgroup for process 22156  with username wine.

tak se proste nic nestane.

udelal jsem strace na su proces a nikde jsem nevidel ze by se vubec snazil
otevrit cgrules.conf. nakonec jsem si to pres libpam-script nabastlil sam. na
to malo co potrebuji me to staci.

zaroven me napadlo, jestli libcgroup bude fungovat (tedy nekomu komu funguje)
i s cgroup unified hierarchy, ktera se objevila ted v 3.16, takze jsem tomu uz
nechtel venovat dal vic sil.

mk