Vyber otevreneho telefonu

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Srpen 11 11:27:54 CEST 2014

On Mon, 28 Jul 2014, Adam Pribyl wrote:

> Prijde mi silene abych si koupil telefon za 10tisic a musel na nem predelavat
> kompletni OS abych byl schopen ho pouzivat, nemluve o nutnosti ho udrzovat
> "aktualni", aby se bug z nove verze projevil zrovna kdyz potrebuju zavolat
> sanitku.

Nejspis ty mapy nejsou hlavni argument pro otevrenost.

Protoze se mi povedlo rozbit vsechny stare Nokie 3???, co jsme v rodine
pohrabali (stale se divim, ze jsem jeste nedostal pozvanku z Giunessovy
knihy ...), musel jsem jit loni do "chytreho".
Poridil jsem jsem si takove to nejlacinejsi HTC (<3000 Kc) a OsmAnd~ tam
beha k naproste spokojenosti aji v Tatrach mezi svistama.

Cimz chci rict, ze OSM beha asi na vsem.

| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |