VYRESENO, asi... Re: Ubuntu 14.04, novejsi jadra bootuji jen v recovery

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Prosinec 3 17:46:29 CET 2014

Vyvolal jsem bug na Launchpadu. Kdo by mel zajem, muze mirne trapny pribeh
cist odshora.

Dozvite se tam napriklad, jak se dnes v Ubuntu doporucuje postupovat
reportujicim, kdyz hlasi bugy jadra. (BTW, nemam s tim problem. Mj. jsem si
nakonec vyzkousel nejnovejsi Ubuntu live, boot z USB. Porad stejne osklivy
UI a pro me neintuitivni. Jesteze pouzivam XFCE. :-))

Pro ostatni zajemce je zaver story v commentu #29

https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/linux/+bug/1397321/

TL;DR: Byl problem nejak u me, kdyz jsem si hral s jadry, tak se mi
rozsypalo i to bezpecne fungujici jadro -34, na ktere jsem nesahal. Pomohlo
mi odstranit "quiet" a "splash" parametry v GRUBu a uz bootuje vse. Zaroven
jsem si vypnul graficky boot, ktery prede mnou ledacos skryval.

Nevim ale stale, proc to prestalo bootovat, kdyz jsem do toho pokud vim
vubec nehrabal.

V.