Systemd si uspává počítač

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Úterý Prosinec 23 16:00:50 CET 2014

To zase ne, mě stařičký a jednoduchý system v init bohatě stačí, nemám potřebu ho opustit. Jen mám dojem, že budu muset,
tak jsem to chtěl zkusit když je čas a debian má release freeze. Naposled se mě při pokusech začala přepisovat MAC adresa
drátového rozhraní na náhodné hodnoty (průser když vám to má přidělit adresu dle MAC) - přestalo to, když jsem
odinstaloval balík macchager. Příčinu jsem ale nenašel, tak jsem to ani nereportoval. V užívání mě brání právě takové ...
divné vlastnosti.

No ale po všech těch pokusech se systemd jsem zjistil, že vývojáři asi něco opravili, protože se boot nezasekne při
sysvinit na 24 sekund, takže to bootuje podobně jako systemd (u toho jsem nezeštíhloval spouštěné služby, protože jsem se
k tomu ještě nedostal).

No což, tak to zkusím zase za rok. Jestli bude třeba. Já jen jestli se s tím někdo nesetkal.

Připomíná mi to situaci s pulse audio, taky se psalo jak je to skvělé, ale mě se prostě nedařilo s ním rozběhat 2
zvukovky, které jsem v té době měl. Pak jsem zjistil, že se to dá vyhodit :-). Asi Lennart Poettering nekompatibilní
uživatel. Ach jo :-)