CentOS 7 na ostrý server

Ing. Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Úterý Prosinec 23 18:02:04 CET 2014

Zdravím všechny,
mám ostrý server na CentOS 5.x (hlavně webserver, MySQL, poštovní server
- sendmail, dovecot) a potřeboval bych ho upgradovat (zřejmě
reinstalací). Rád bych přešel na CentOS 7 kvůli delší podpoře, ale
systemd a další velké změny mě odrazují (nemám s nimi zkušenost).
Je CentOS 7 na serveru (řada IBM x3650) v reálu použitelné? Vím, že v
repozitáři není MySQL, ale to se dá doinstalovat (ve fázi reinstalace
nechci experimentovat s existujícími aplikacemi). Jedná se mi hlavně o
síťové služby: virtual interface (2 IP adresy na 1 rozhraní IPv4 i
IPv6), iptables, httpd (SSL), sendmail, dovecot, MySQL, posléze NFS
klient a server.
Má vůbec smysl se 7 zabývat, nebo všichni i na nové servery dáváte 6.6?
Případně je mezi vámi někdo, kdo je schopen provést upgrade/reinstalaci
serveru (samozřejmě za úplatu - komerčně).
Díky moc a pěkné svátky
Martin H.