CentOS 7 na ostrý server

Marian Cavojsky cavo na cavo.sk
Středa Prosinec 24 05:47:59 CET 2014

On Tue, Dec 23, 2014 at 08:55:40PM +0100, mhk_konf wrote:

> Ano, to jsem také četl. Ale na serveru jsou 2 rozsáhlé aplikace, které
> MySQL používají a nejsem si jistý, jak je to s používáním mysqli
> rozšíření nebo jak to u MariaDB funguje.
> MH

MariaDB je fork, takze zaklad maju rovnaky, len po case sa zacnu asi
rozchadzat. S mysqli som zatial problemy nemal, ale kazdy si musi
vyskusat vlastne nasadenie.

CentOS7 som uz nasadzoval, ale zatial len na vyvojarske servery (cista
nova instalacia + aplikacia mimo balickov). Zatial sa vyvojari
nestazovali, ale este to tam nie je dlho, takze to nemusi byt celkom
merna minca.

--
Marián Čavojský