Re: Systemd si uspává počítač

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Prosinec 26 14:55:47 CET 2014

On Tue, 23 Dec 2014, Josef Štengl wrote:

> No ale po všech těch pokusech se systemd jsem zjistil, že vývojáři asi něco
> opravili, protože se boot nezasekne při sysvinit na 24 sekund, takže to
> bootuje podobně jako systemd (u toho jsem nezeštíhloval spouštěné služby,
> protože jsem se k tomu ještě nedostal).

Jeste jeden detail ohledne uspavani a spol - system si nerozumi ani s
puvodnim mechanismem HALu, ani nastupnickym UPower pro spravu
powermanagementu. Pouziva vlastni implementaci v logind - viz.
org.freedesktop.login1. Pres gdbus by se dalo mozna zjistit odkud to
prijde - pokud to tedy je pres dbus a ne primo zapisem do
/sys/power/state. Pro dbus/logind by mel jit nastavit inihibit...

Adam Pribyl