Automatizace domu na Linuxu

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Únor 6 09:05:54 CET 2014

Petr Vyhnal napsal(a):
> Zdravím všechny!
> Vím že jde o trochu nestandardní téma, ale je možné, že to někdo z vás
> už řešil a každá rada se hodí. Rekonstuuju starý barák a uvažuju nad
> nasazením nějakého systému automatizace. Nechci pokud možno žádné
> prorietární krabičky, spíše bych to rád vystavěl na něčem otevřeném.
> Předpokládám, že v domě prakticky 24/7 poběží nějaký Linuxový stroj
> (NAS, pošťák a spol), který by se dal využít k ovládání celého řešení.
> Požadavky na systém nejsou nijak složité. Hlavní je ovládání světel
> (vč. stmívání), ovládání topení (přes eletrotermické hlavice),
> [...]

Dobrý den,
měl bych pár rad z praxe, ale možná se vám nebudou líbit :-)

1. při rekonstrukci je spousta práce s důležitějšími věcmi
2. manželka neumí opravit stmívač, až nebudete doma a něco se rozbije
3. taková nemovitost se špatně prodává

Rozhodnutí je na vás, jen jsem chtěl připomenout, že existují i
netechnické stránky věci.

L.