prehravani hudby z telefonu pres BT na reproduktorech notebooku

Róbert Čerňanský openhs na tightmail.com
Čtvrtek Únor 6 19:05:20 CET 2014

On Sun, 2 Feb 2014 23:45:05 +0100
Martin Vancl <tux.martin na gmail.com> wrote:

> Dobry den,
> take by se mi to hodilo. Nasel jsem navod:
> http://blog.stevenocchipinti.com/2012/10/bluetooth-audio-streaming-from-phone-to.html/

Podarilo sa mi nájs» blog
http://jamesbond3142.no-ip.org/blog/?viewDetailed=00032 podµa ktorého
sa to dá rozbeha» aj bez PulseAudia.

V skratke (predpokladám fungujúci bluetooth (u mňa bluez 4.101) a spárovaný
telefón s PC):

   http://jamesbond3142.no-ip.org/blog/downloads/a2dp-alsa.tar.gz.
2. Do /etc/bluetooth/audio.conf prida» Disable=Socket do sekcie [General]
   (reątart bluetooth).
3. Potom pusti» program z bodu 1 nasledovne:
   $ a2dp-alsa --sink | aplay -f cd
4. A pripoji» sa k telefónu príkazom:
   $ dbus-send --print-reply --system --type=method_call --dest=org.bluez /org/bluez/`pidof bluetoothd`/hci0/dev_XX_XX_XX_XX_XX_XX org.bluez.AudioSource.Connect
   kde XX_XX_XX_XX_XX_XX je BT adresa telefónu.  hci0 je zariadenie bluetooth.
5. Pusti» Play na telefóne. ;-)

Robo

--
Róbert Čerňanský