Vzdalene spousteni pres ssh jede lokalne

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Únor 10 10:43:22 CET 2014

On Sat, 8 Feb 2014, Jaroslav Lukesh wrote:

> Dobrý den,
>
> od nějaké doby když chci spustit přes ssh vzdáleně nějaký program, se mi
> spustí lokální. Oba systémy jsou různé (opensuse/mageia2) a uživatelské jméno
> stejné. Je jedno, jaký terminálový program spustím, vždy se spustí lokální
> program. Dělá to ale až od nějaké doby, nepamatuju si ale co způsobilo tuto
> změnu.
>
> ssh -X -l root ipadresa
> (heslo)
> su uzivatel
> firefox ...a ten se spustí z lokálního PC.

firefox skutecne neni idelani priklad, protoze samotna "binarka" firefoxu
je jen wrapper, ktery dela vsechno mozne, aby nemusel pustit novou
instanci firefoxu ale jen otevrel nove okno jiz bezici instance. A ano,
dela to od nejake blize neurcene doby. Kdysi jsem si to nejakou dobu
upravoval aby mi to nedelalo, ale pak jsem to vzdal.

> No jenže já bych chtěl, aby se spustil ten vzdálený.
>
> Děkuij, JL.

Adam Pribyl