SPL/ZFS 0.6.2 na linuxu

jan.martinu na post.cz jan.martinu na post.cz
Čtvrtek Únor 13 00:07:47 CET 2014

Byl pod tim HBA LSI SAS 9211-8i, raidz, stroj byl pouzivan pro
zalohovani rsyncem z nekolika jinych stroju jako kopie ve 14-ti dennim
cyklu doplnene denni rozdilovou kopii, ZFS jsem chtel pouzit kuli
deduplikaci, ktera byla velmi ucinna.

Jaky byl presne pocet souboru nevim (ono to ani neslo zjistit diky
pomalosti), ale s pribyvajim poctem souboru, jak se delaly dalsi a dalsi
zalohy, se to zhorsovalo. Nejdriv pomohlo SSD jako cache, pak vypnuti
deduplikace a pak uz moznosti dosly.

Vyresil to LSI MegaRAID SAS 9260-4i s raid6 a EXT4, stejne pouziti, ale
bez problemu.

JM