Automatizace domu na Linuxu

Karel Zak kzak na redhat.com
Čtvrtek Únor 20 13:49:07 CET 2014

On Fri, Feb 07, 2014 at 07:58:19PM +0100, PM wrote:
> IMHO resit takto topeni ma cenu jen u pasivnich domu

 To asi ne, to by byl tezky overkill, tam zadne topeni nebude, jen
 rekuperacni jednotka a rozvody vzduchu, vsude stejna teplota apod.

 IMHO prave to je jedine finalni reseni vsech pokusu o regulaci --
 tedy neregulovat a netopit :-)

 uvazoval jsem stejne, nakonec je tisice jinych zajimavejsi veci a
 resenim byl nakup bezdratovych hlavic a nejake centralni jednotky
 ovladajici kotel -- pochopitelne nic z toho open-source, ale za
 ty penize a cas bych to neudelal... :-(

    Karel

--
 Karel Zak  <kzak na redhat.com>