instalace linuxu na noteboobk Acer Aspire e1-571G

nonsense nonsense na volny.cz
Čtvrtek Únor 27 20:59:26 CET 2014

zdravím příznivce linuxu,

dostal se mi do ruky uvedený stroj.  pokouším se na něj instalovat svoji
oblíbenou distribuci linuxu, Gentoo.
Je to stroj, který ná dvě grafické karty. Jednu integrovanou od Intelu a
druhou dedikovanou od Nvidia

    00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 3rd Gen Core
processor Graphics Controller (rev 09)
    01:00.0 VGA compatible controller: NVIDIA Corporation GF117M
[GeForce 610M/710M / GT 620M/625M/630M/720M] (rev a1)

Avšak poněkud jsem narazil.
Základní systém, konzoli, jsem nainstaloval celkem rutinně, bez problémů.
Potíže nastaly, když jsem se pokusil nainstalovat X server. Po spuštění
příkazu startx vidím jen černou obrazovku. Nebo se mi po cca 5 vteřinách
ukončí spojení s X serverem, podle toho, jaké změny udělám v xorg.conf.
Už mi dochází humor, jak postupovat dál. Co se mi povedlo vygooglit na
téma "hybrid graphics" jsem už asi přečetl, přesto to stále vzdoruje.

Nepotkal se někdo prosím s tímto strojem v kombinaci s linuxem ?

díky

L.V.