Re: Poškozený xls soubor při otevření ze samby

Pátek Únor 28 11:02:41 CET 2014

On Fri, 28 Feb 2014, David Flekna wrote:

> Excel si soubor stahuje, ale po dokončení stahování nahlásí "Soubor je
> poškozen a nelze jej otevřít."

Dělá to jen s jediným souborem, nebo i s jinými? Ostatní programy fungují
dobře?

> Rozdíl je tedy pouze v tom, jestli soubor otevírám ze vzdáleného
> úložiště, nebo jestli ho nejprve stáhnu do počítače a otevřu lokálně.

Já bych řekl, že téměř univerzální postup na řešení podobných problémů je
prozkoumat, co se děje v zákulisí v případě, kdy to nefunguje, případně,
je-li to možné, porovnat to s případem, kdy to funguje.

Nejlepší spreadsheet na světě téměř jistě žádnou takovou diagnostiku
neposkytuje (to by tak hrálo, aby mu někdo koukal pod sukně), ale můžete
zkusit několik jiných věcí:

1. Nastavit na Sambě maximální logování a/nebo odchytávat pakety, které
mezi Sambou a klientem chodí, a podívat se, jestli nedojde k selhání
nějaké operace.

2. Zkusit najít/vyrobit nějaký jiný server, vůči kterému to bude fungovat,
a pak porovnat, co to provádí.

3. Porovnat úspěšné a neúspěšné čtení souboru něčím na způsob strace přímo
na tom klientovi.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /