Je to možné?????? - utajeny modul GSM v NTB

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Leden 1 00:27:26 CET 2014

Objevil jsem nedávno, že mám v notebooku Lenovo T420 už od výroby zabudovaný
GSM modul (s dummy simkou, jako mají být ty povinné v autech), ale linux ho
nikde na sběrnici nevidí. Tak a su zvědavej, co kdo o tomto víte.

----- Původní zpráva -----
Od: "Martin Vancl" <tux.martin na gmail.com>

http://www.root.cz/clanky/virus-badbios-vazna-hrozba-nebo-nesmysl/

Ja v existenci badBIOSu a hlavne jeho prenaseni vzduchem neverim.
Mnohem realnejsi hrozba je HDMI kabel k monitoru, nebo flash disk od
NSA:
"Tailored Access Operations (TAO), speciální jednotka NSA, měla
odchytávat zásilky s novými počítači a instalovat do nich špehovací
malware. Jak softwarový, tak hardwarový. Mezi ty hardwarové měly
patřit například HDMI kabely s integrovaným nahráváním obrazu či USB
disky s bezdrátovým vysílačem."
http://www.root.cz/zpravicky/spiegel-nsa-instalovala-malware-do-novych-pocitacu/

Priste by neskodil lepsi predmet mailu :-)