Re: Je to moµné?????? - utajeny modul GSM v NTB

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Leden 1 21:47:43 CET 2014

> Zajímalo by mně ale, jak to mají technicky provedené, to vevnitř v procesoru
> teda musí být zadrátovaná i SIMka nějakého operátora s celosvětovým
> roumingem, aby se to mohlo připojovat na 3G. Nechápu potom na co je tam slot
> na simku, kdyľ se k tomu modemu nedá dostat (vlastně ano, win7/8 na něj
> dosáhnou).
> Je tu jeątě někdo, kdo se chce vysmívat tzv. konspiračním teoriím, kdyľ je
> konpirace krutou realitou?

Taky to muze byt jako muj stary notebook HP nx7300. Zespoda mel
plastovou krytku s logem bluetooth, ale system bluetooth nevidel. Po
odsroubovani krytky jsem nasel proprietarni HP slot na pripojeni
jejich bluetooth modulu.
Co z toho plyne? Lenovu (a spouste dalsich vyrobcu) se nechce vyrabet
pro kazdy model uplne jinou plastovou bednu, tak v nekterych modelech
nemusi byt SIM slot zapojeny.
Moje stara nvidia do AGP taky ma na plosnem spoji neosazeny DVI konektor.

Jestli se k nemu Windows dostanou, muzes sem hodit odkaz na nejaky
obrazek kde to je videt? Pripadne se zkus takto z Windows pripojit na
internet a hned uvidime :-)

--
S pozdravem
Bc. Martin Vancl