Je to moľné?????? - utajeny modul GSM v NTB

jan.martinu na post.cz jan.martinu na post.cz
Čtvrtek Leden 2 02:42:34 CET 2014

3G antena muze byt soucasti pouzdra stejne jako DPS, pokud je to ale
odstinene krytem NB/PC, tak to stejne fungovat nebude.

Druha vec je, ze DPS v pocitacich jsou vicevrstve a jsou tam i stinici
vrtsvy, dnesni pocitac je v podstate vysokofrekvencni zarizeni, takze
bez kvalitniho odstineni by vysilal a prijimal signaly od KV pasma az po
mikrovlny.

vPro je evoluce KVM, misto samostatneho IO se presunulo do CPU

Kdyz je nekdo paranoidni, tak to samozrejme neznamena, ze po nem nejdou ;-)

JM