Je to moľné?????? - utajeny modul GSM v NTB

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Čtvrtek Leden 2 09:40:52 CET 2014

On 1.1.2014 23:11, Martin Vancl wrote:
> Jak by to fungovalo? HW keylogger?
Třeba. Předevčírem jsem měl otevřené EEE 1005HA. Řadič klávesnice je 8051 (KB3310) a vedle je 512 KiB EEPROM :), nejspíš s kódem. Tam jde schovat věcí!

(Pokud si chcete hrát, http://jenda.hrach.eu/brm/board.jpg a dump http://jenda.hrach.eu/f/eee-1005ha-firmware.bin. Na zjištění keyloggeru by bylo potřeba vyčíst, chvíli psát a vyčíst změny.)

> Staci obmotat notebook alobalem a jenom si vytahnout ven draty na
> monitor, napajeni a USB hub.
Podle mě je to hlavně pro zlodějíčky prodávající notebook do bazaru.

> To zni zajimave, mas k tomu nejaky zdroj?
Taky by mě to zajímalo.

--
Jan Hrach, http://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E