Je to mo

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Čtvrtek Leden 2 15:23:29 CET 2014

On 2.1.2014 10:59, Petr Tomasek wrote:

> Realitou je pouze ve vašem chorém mozku.
> Nešiřte tady, prosím, tyhle totální bláboly...
>
> P.T.

P. T., nebylo by možné argumentovat věcně a nikoli osobně? Jaký užitek máte
z urážení lidí? Jaký užitek máme z toho my, kteří urážky čteme? Jeden ano,
uděláme si obrázek o vás.

Když už jste zapomněl na dobré vychování, nebylo by alespoň možné
respektovat pravidla konference? To je takové byrokratické, ale šikovné pro
ty bližní, kterým to nejde samo.

Nerozumím ani, co z citovaného textu vás tak popudilo. Mám na konspirační
teorie asi jiný názor než kolega Lukeš. Navíc ten pojem jde definovat řadou
způsobů a jistě jde najít takový, nad kterým se dá pozitivně diskutovat. A
nemusí to zde být ani příliš off topic.

Ale i kdyby se on mýlil a já měl pravdu, tak je myslím lepší mlčet, když
nechci pomoci nebo sám nechci pomoci.

Připadá mi to více v duchu křesťanské civilizace a hodno odborné komunity.

VM