[info] spam bomba google.com vo svete od 1.1

Pavel Krafcik liko na pjk.cz
Pondělí Leden 6 10:00:35 CET 2014

Zdravím

tyto útoky trvají s přestávkami už od podzimu. Má to asi 3 systémy
adresování:

1. adresy odesilatele se podvrhují úplně náhodně včetně TLD a lítá to z
celého světa

2. TLD v adrese sedí se zdrojovou IP. Zažil jsem dlouhé útoky z Číny,
Ruska a Turecka, kde TLD v adrese odesilatele byly vždy ve shodě s
umístěním IP

3. a právě teď probíhají útoky z Asie - Indonesie, Izrael, Iran,... a
všechny adresy odesilatel jsou jakoby z Googlu, ale drtivá většina IP
nejde zpětně přeložit

Zvláštní je, že to zkoušejí na zkomolené adresy. Ke správnému jménu je
něco přidaného, tak 1-3 písmena, takže to nakonec neprojde vstupním
filtrem. Jsem z toho dost rozhozený, protože nevím, jestli je to něčí
blbost, nebo nějaké finta.

Pavel Krafčík