Pomoc s vyberom routerov

Petr Baláš petr na balas.cz
Pondělí Leden 13 14:36:43 CET 2014

Mám velice dobré zkušenosti s Ubiquiti UniFi. Výhoda je, že se pak
všechny "krabičky" spravují jako jedna síť a lze mít až 4 různé ESSID
(každá může být na vlastním VLANu - ideální na oddělení sítě pro
návštěvníky, ...). Řídící soft (který ale nemusí být stále spuštěný)
lze zprovoznit na Linuxu (provozuji na Debian stable. Nejsou to
krabičky za pár stovek ale cena je IMHO rozumná.