Pomoc s vyberom routerov

Jan Volešák volesak na aristia.cz
Středa Leden 15 21:23:45 CET 2014

Souhlasím, s Mikrotikem neuděláš chybu. Zato Ubiquity se mi líbí čím dál tím méně
HV

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of Petr Macek
Sent: Monday, January 13, 2014 11:58 AM
To: Diskuse o Linuxu v cestine
Subject: Re: Pomoc s vyberom routerov

ahoj,
pokud levne reseni, rozhodne bych sahnul po mikrotiku. Dle meho za ty penize nic stejne kvalitniho neporidis. Delaji spoustu krabicek od nejmensich s 5 porty az po rackove. Konfigurace jde dnes i pres web, na webu je dost materialu a ukazkovych konfiguraci. Oproti levnym SOHO maji napr. skriptovani, prava, dynamicke routovani, ...

Petr Macek