Pomoc s vyberom routerov

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Leden 20 12:57:41 CET 2014

On Mon, 20 Jan 2014, Petr Štetiar wrote:

> Michal Rybárik <michal na rybarik.sk> [2014-01-20 02:28:43]:

> Ano, najit si nekoho, kdo tomu rozumi.

> Tak to je hodne silne tvrzeni. Psal jsem jim nekolikrat o zdrojaky, zadna
> odpoved. Jo, GPL je jenom car papiru :)

K AirOS minimalne byl dostupnu SDK (zalozeny na OpenWrt). Nektere casti
jsou ovsem uzaverene - ovladac wifi a ethernetu a parser konfigurace.

GPL kody k produktum jsou vetsinou dostupne v archivech primo na
http://www.ubnt.com/download

Tim Ubiquity nijak neobhajuji, jen ze tak spatne to zase neni.

> -- ynezz

Adam Pribyl