Klient pro deesee

honzarezna honzarezna na seznam.cz
Sobota Leden 25 20:24:38 CET 2014

Dobrý večer, tak po dlouhém čase se mi přece jenom podařilo natrefit na
soubor s hublisty, snad to bude něco platné...
Ano, Valknut dokáže sežrat  víc než 1GB paměti a na starém Duronu
2200MHz mi po spuštění tento procesor na pár desítek sekund úplně
zatuhnul, ale pak to běželo.
Zatím jsem na nic lepšího nenarazil, tak u ně zůstávám, dokud mi půjde
balíček nainstalovat...

http://129.125.102.221
http://allhublista.myip.hu
http://b-52.no-ip.org