Re: "Vaąe členství v konferenci Linux bylo pozastaveno" - proc???

Petr Baláš petr na balas.cz
Pondělí Leden 27 12:18:53 CET 2014

1) Do konference proleze SPAM.
2) Při pokusu ho doručit do GMailu ho tento odmítne převzít
3) Konference to vyhodnotí jako nemožnost doručit

Je to jen odhad ale dává mi to takto smysl.