Re: "Vaąe členství v konferenci Linux bylo pozastaveno" - proc???

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Pondělí Leden 27 11:53:30 CET 2014

> To se mi prave nezda. Mam Gmail a skoro 18,5GB volneho mista. Gmail
> nefunguje jenom vyjimecne. Pokud presto mail nesel dorucit, proc ho
> mail server nezkusit poslat znova?
> Za posledni 2 mesice uz se to stalo nejmin 4x.

IMO je to tím, že gmail/jiné servery mají restriktivnější anti-spam politiku než mailserver konference. Tedy mailserver spam do konference přijme a posílá dále a lidé s aktivně spravovanou anti-spam politikou na své straně samozřejmě takové spamy odmítnou, což mailserver konference vyhodnotí tak, jak to vyhodnotí.
--
Pavel Janík