Re: "Va±e členství v konferenci Linux bylo pozastaveno" - proc???

Martin Konečný konecma na gmail.com
Pondělí Leden 27 12:50:54 CET 2014

Dobrý den,
v pátek měl google výpadek (bohuľel jsem ho taky zaznamenal - jak
poznamenal kolega byl jsem ta socka co seděla u PC misto aby pařila) viz zde
odkaz<http://www.lupa.cz/clanky/google-ma-celosvetove-problemy-nejede-gmail-google-disk-google-a-dalsi-sluzby/>

ad seznam, mám stále scránku na seznamu a ten spam horor, na gmailu oceňuji
předevąím propojení s androidem
Hezký den. Martin Konečný.