Je to mozne?????? - utajeny modul GSM v NTB

Petr Štetiar ynezz na true.cz
Čtvrtek Leden 30 13:33:10 CET 2014

Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz> [2014-01-30 12:14:24]:

> V době analogových VGA monitorů se toto dělalo mnohem snáz, než v době
> HDMI. Stačilo chápat elektronkový VGA monitor jako vysílač a ze
> vzdálenosti desítek metrů bylo možné rekonstruovat co na obrazovce je
> (existuje na to i opensource projekt s využitím středovlnného rádia).

Jo a NSA sledovala CRT po celem svete z obezne drahy. Ja si myslim pravy opak,
sledovani v dnesni dobe je o dost levnejsi, pohodlnejsi a diky tomu tak masove
pouzivane.

> Tomu odpovídá [2], kdy jim masový nástup LCD znemožnil sledování přes CRT
> - trochu s tím napadeným VGA kabelem zaspali dobu, ta bavlněná pusa je už
> asi jen z nouze.

Z nouze? To jsou veci nekolik let stare a urcite ne uplne vse (chybi mi tam
treba PLC apod.) Kazdopadne je to vyborna motivace venovat se otevrenemu
HW/SW.

-- ynezz