Je to mozne?????? - utajeny modul GSM v NTB

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Pátek Leden 31 05:34:06 CET 2014

Původní zdroj nejspíš bude http://leaksource.wordpress.com/2013/12/30/nsas-ant-division-catalog-of-exploits-for-nearly-every-major-software-hardware-firmware/ - všimněte si, že to je zařízení modulující paprsek CW radaru, s GSM to nemá nic společného.