OT: Open Source Artificial Inteligence

Ivo Hanuška hanuska na ip-sec.cz
Neděle Červenec 20 16:36:12 CEST 2014

Ahoj všichni!

Dlouhou dobu přemýšlím, kam napsat a nakonec jsem se rozhodl, že zkusím
oslovit lidi na této konferenci. Myslím totiž, že tu je spousta
šikovných lidí, kteří dokáží udělat hodně věcí.

Chtěl bych začít tvořit Open Source umělou inteligenci. Ano, o AI se
dnes usiluje kdoví kdo. Vím o IBM, nebo o Googlu, ale to vše jsou
uzavřené systémy, které budou mít mnohdy i velmi nevhodné použití (velké
množství jich vzniká, jako vojenské projekty). Já bych rád byl přítomen
tvorbě systému, který se bude schopen sám učit a sám vyvíjet a
analyzovat informace, na základě čehož bude schopen modifikovat své
jednání.

Hledám partu lidí - zpravidla programátorů, ale i analytiků a možná i
nějakého odborníka na lidský mozek - kteří pomohou věc vytvořit.
Kohokoliv zajímá tento subjekt, nechť napíše na můj soukromý mail, že by
se chtěl zapojit.

Mějte se pěkně a budu se těšit na Vaše odpovědi.

Ivo