Dell klavesnice, OT (RESOLVED, yet ONGOING)

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Středa Červenec 23 15:20:46 CEST 2014

Jen pro pobaveni:

Moje vyzva 10.26, kolega Hosic reakce 10.29. Behem dne ochotne zajel domu,
vyfotil pro me klavesnice. Vecer jsem si zajel do 5km vzdusnou carou
vzdaleneho Jablonce n.N. pro tri kousky.

Malokdy veci klapnou takhle hladce. :-)

Dekuji Jirimu za ochotu a operativnost!

V.

P.S.: Moje poptavka stale trva, jeste bych zakoupil tak dva kousky SK-8115
v CZ variante v novem stavu (zcela tiche nevrzajici klavesy).