plugin

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Červen 6 12:13:39 CEST 2014

privoxy, xscreensaver, nějaký idle skript co očuchává stav xscreensaveru

----- Původní zpráva -----
Od: "Nováček, Jiří" <jnovacek na spst.cz>

potřebuji vytvořit kiosek a chci to udělat nad linuxem. Nejde mi o
distribuci linuxu (to udělám nejspíš nad openSUSE), ale potřebuji poradit s
pluginem do www prohlížeče.
Potřeboval bych nějaký plugin, který při kliknutí na určitý odkaz provede
kontrolu a případně potlačí jakoukoliv činnost. Díval jsem se na různé
blokovací pluginy, ale nejspíš hledám špatně.
Potřeboval bych toto
1. v případě nalezení určitého klíčového slova v adrese (např.:
getfile.php) provede odfiltrování nebo nějakou předem definovanou činnost
2. vše se bude otevírat pouze v jedné záložce
3. je povoleno několik domén a vše ostatní blokuje
4. po určité době nečinnosti přepne na předem definovanou stránku