VELMI pomaly touchpad v Xoch

Sobota Červen 28 12:38:40 CEST 2014

On Fri, 27 Jun 2014, Martin Mokry wrote:

> Teraz som dal reboot aby sa prejavili aj updaty Xov a kernelu, a
> prekvapil ma VELMI pomaly pohyb touchpadu. Po googlovani som zistil ze
> sa to da napravit prikazom xinput ktorym ale nastavim dane parametre len
> pre aktualnu session. Po odlogovani je to znova pomale.

Nad tím jsem také před časem bádal, protože jsem měl touchpad, který
fungoval dost špatně, dokud se neupravily některé parametry přes xinput (a
nakonec fungovat úplně přestal), ale nakonec jsem nic nevybádal, protože
se ukázalo, že problém byl v použití špatného driveru: místo speciálního
driveru pro Synaptics to používalo obecný evdev. Když jsem mu domluvil,
aby používal správný driver, tak to najednou bez nějakého dalšího
nastavování fungovalo lépe, než to fungovalo kdykoli předtím.

Nicméně afaik by mělo být možno nastavit iniciální hodnoty v konfiguraci
Xorg (viz synaptics(4)), nebo by mělo být možno přidat skript do
adresáře /etc/X11/xinit/xinitrc.d.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sais-je?"