openLDAP ssl/tls Centos 6.3

Čtvrtek Březen 13 16:13:32 CET 2014

On Thu, 13 Mar 2014, Katerina Bubenickova wrote:

> Takže při restartu je logování zapnuto, dokud zase nedám 256

A v logu se následkem této změny nic nového neobjevilo?

No jo, typický démon: udělá fork a původní proces, na kterém visí
debugger, skončí. V podstatě jsou dvě možnosti:

1. dát gdb příkaz "set follow-fork-mode child", což bude mít za následek,
    že se při forku přehodí na potomka (ale pak je praktičtější ten
    breakpoint nastavit ještě před příkazem run),

nebo

2. program nastartovat samostatně a pak se na něj za běhu napíchnout
    pomocí "gdb /usr/sbin/slapd [PID]".

> libtool-ltdl-2.2.6-15.5.el6.x86_64  <== tohle mi nejde doinstalovat(yum
> to nenajde), možná to nevadí

To znamená, že nemá ladící symboly ke jmenované knihovně, ale to nevadí.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                          / Jeremiah 9:21        \
"For death is come up into our MS Windows(tm)..." \ 21st century edition /