openLDAP ssl/tls Centos 6.3

Katerina Bubenickova katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Úterý Březen 18 10:15:03 CET 2014

>  Doporučil bych ještě
> pokračovat až k místu, kde to skutečně vzdá.

Jenže to já z kódu nepoznám.
Může to být třeba:

> PR_Unlock (lock=<value optimized out>) at
../../../nspr/pr/src/pthreads/ptsynch.c:214
> 214	}  /* PR_Unlock */
> (gdb)
> PR_ExitMonitor (mon=0x7f6c7008f610) at
../../../nspr/pr/src/pthreads/ptsynch.c:560
on=<value optimized out>) at sslsock.c:781
> 781	}
> (gdb)
> tlsm_deferred_ctx_init (arg=0x7f6c70002600) at tls_m.c:2373
> [...]

nebo něco jiného ... dřív? později?

> Jiná možnost by byla zkusit místo NSS databáze přece jen použít klíče
> certifikáty v souborech a la OpenSSL. Sice jsem psal, že podle nového
> světového pořádku by to mělo být v db, ale když koukám na ty zdrojáky,
tak
> to vypadá, že podporují i PEM (je k tomu potřeba knihovna nsspem.so,
ale
> zdá se, že je přibalena v balíku nss). Nicméně to bych asi zkoušel až
jako
> kdyby nepomohlo nic jiného.

Zkusím tedy ještě jednou (nebo několikrát dle potřeby :-) vygenerovat
certifikáty podle ssl, případně ještě zkusit podle nějakého jiného
návodu certifikáty k moznss - asi tam mám nějakou chybku, když to jiným
funguje.

Ještě bych mohla mít nějaký problém v konf. souborech k openldap...

Moc děkuju za pomoc, debugování je prima zábava :-), ale asi musím
vědět, co hledám... Možná jsem se něco naučila, ale spíš pochopila, že
vím, že nic nevím.

Nechci to vzdát, tak dám vědět, jestli se k nějakému výsledku nebo
pokroku dostanu.

Ještě jednou díky,
Kateřina