Skript pro kontrolu napadení operací Windigo

Jaroslav Aster orm na humlak.cz
Čtvrtek Březen 20 11:28:42 CET 2014

Dobrý den,

děkuji za užitečný komentář. Máte pravdu, když modifikují databázi s
hash souborů, tak to fungovat nebude a v takovém případě ten skript,
který sem dal pan Houser bude lepší, protože si hashe bere sebou.