Skript pro kontrolu napadení operací Windigo

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Čtvrtek Březen 20 13:53:11 CET 2014

On 20.3.2014 13:33, Pavel Janík wrote:

> No hlavně by se někdo takový měl vůbec ozvat... Viděl jsem už hodně
> věcí, ale tohle ještě ne ;-)

Mlčení neznamená, že to tu nečte nikdo Windigem postižený. Nejsem si jist,
jestli bych chtěl veřejně hlásit a navždy archivovat své správcovské
selhání. :)

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  GPG key 1F059424