Zipka přístupná pouze pro roota

Jan Řezníček honzarezna na seznam.cz
Čtvrtek Březen 27 07:06:07 CET 2014

Zdravím, mám trochu potíže se zip mechanikou (ATA). Ještě před nějakým
týdnem jsem ji normálně používal na drobnosti, ale teď, když zasunu,
mechanika se rozjede, ale neobjeví se mi v KDE upozornění na nové
připojitelné médium, jako by to nečetlo. Jenže když se podívám do Krusaderu,
tam se mi zipka objeví jako nové médium, jenže když na něj klepnu, abych ho
připojil, chce to po mě autentifikaci. Dám heslo roota a můžu do něj
přistupovat. Fukčnost mechaniky jsem ověřil i ve Uindousech.
Takže po jaké aktualizaci se mi mohly změnit práva a kde si to systemd
nastavuje? V fstab to samozřejmě není a nastavení v Control centre je zřejmě
taky irrelevantní, mám ho pořád stejné a položka users tam je...
Distribuce Mageia

Díky
Honza